woensdag 11 november 2009

Even een kort berichtje...

...om te laten weten, hoe de vlag er hier bij hangt :-). Vanmorgen heb ik eerst een briefje gemaakt, waarop alles stond, waar ik nog aan moest denken en wat ik nog moest doen. Zo'n briefje geeft rust in je hoofd. Ik ben simpelweg begonnen het lijstje af te werken en heb steeds doorgestreepd wat klaar was. Nu is echt alles helemaal klaar voor morgen. De kleding, die grotendeels bij mijn ouders klaar hing, hangt hier nu keurig aan een rek.



Mijn moeder heeft alle kleding nagekeken, gestreken en zo nodig vermaakt (broeken korter enzo). Dat was heerlijk! Alles is helemaal verzorgd. Zelfs de zakdoeken zitten in de zakken en de schoenen staan klaar met de sokken erin. De broodjes voor het lopend ontbijt ;-) zijn gesmeerd. Het fototoestel is opgeladen. De paraplu's staan klaar (die zullen we ws. wel nodig hebben). Medicijnen, luiers, schortjes, reservepanty's, nou ja, gewoon alles is er. Dat voelt super.

Willem is met Dirk, Leendert en Hans naar De Boerenklaas, waar de bruiloft wordt gevierd, om er de audio- en video-apparatuur te testen.

Het voelt gewoon een beetje als Oudejaarsavond. Raar hè.

Straks komt Wim thuis. Hij is nu nog bezig om oud papier op te halen voor de Schutse (gehandicapten).

Ik ga m'n laatste taak van deze dag doen: de strijk :-). En daarna wil ik nog wat foto's posten.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle goede wensen. Het is heel speciaal om zo'n bijzondere gebeurtenis met jullie te delen!