zaterdag 5 december 2009

Diabolo!

Zoals ik al eerder schreef, heeft Leendert een diabolo gekocht via internet. Hij kocht hem bij .

Hoewel ik er niet vóór ben, om maar meteen met iedere rage mee te doen, ben ik daar voor deze keer van afgeweken. Ik vind het zó leuk, die revival van zo'n oud stuk speelgoed als de diabolo! Ik zou zeggen: kom nu allemaal maar eens achter die computer vandaan en ga lekker diaboloën (wat een woord).




Ik hoorde, dat de diabolo echt een landelijke rage is. Hier in mijn omgeving zijn ze al een hele week overal uitverkocht. En de winkeliers weten niet wanneer ze nieuwe voorraad krijgen. Dat was voor ons de reden om eens op internet te gaan zoeken. Wij zijn bij uitgekomen. Ze hebben een prachtig assortiment en een super snelle levertijd. Vóór 4 uur besteld, betekent dat je je bestelling de volgende dag in huis hebt.

En zal ik nu nog eens een originele tip geven? Als je niet weet, wat je oma kado moet doen, geef haar dan een diabolo. Willem z'n moeder heeft er inmiddels ook één en vindt het heel leuk, om dat oude spel weer te doen. Het zorgt meteen voor een portie broodnodige beweging. Omdat de diabolo iets is, wat helemaal bij Eenvoudig Leven past, beveel ik onze nieuwe adverteerder van harte aan!