(advertentie)

maandag 4 januari 2010

Recepten vinden

In het artikel in Vrouw van De Telegraaf wordt een verwijzing naar dit blog gedaan om recepten te vinden. Inderdaad staan er heel veel recepten op m'n blog, maar helaas nog steeds niet gerubriceerd. Het ontbreekt me nog even aan tijd daarvoor (maar het is wel iets wat op m'n to-do-lijstje staat). Met het zoekschermpje rechts bovenin kom je echter ook wel een eind. Als je het recept zoekt voor brood bakken, tik gewoon 'brood bakken' in. Of 'lazy wife cake' voor als je het recept daarvan zoekt. Als je het woord 'recept' intikt, vind je ook heel veel. Het is wat knullig, maar goed, dit is dan ook geen foodblog :-)

12 opmerkingen:

geldover zei

Lieve Teunie,

zelf geen abonnee van de telegraaf, vind ik te duur, maar vanmorgen wel direkt de vrouw gezocht. Leuk artikel over je gezin, en wat apart als je dan al die bekende gezichten ziet.

(Be)SpaarChick zei

Met deze instructies komen we een heel eind! Bedankt!

ilonka zei

Hallo Teunie,
wat een verhaal en wat een gezelligheid bij jullie thuis, snap dat je de recepten nog niet hebt gerubriceerd, ben wel erg benieuwd naar de lazy wifekoek, is het mogelijk dat je dat recept naar mij mailt of als een aparte blog neer zet.
mvg Ilonka

Teunie Luijk zei

Ilonke, hier komt de link: http://eenvoudigleven.blogspot.com/2009/02/pannenkoeken-en-lazy-wife-cake.html
Suc6!

roos zei

Verder staat er in de Telegraaf ook een leuk stukje van Emile Bode over wonderpannen waar te koop (vraag vorig jaar onbegrepen groot...) en recepten koken met een w pan beiden met een web adres.

Gr Roos

Mama Monique zei

Heb eerder vandaag even op je blog gezocht naar de oventemparatuur voor zelfgemaakt brood. Dankzij het zoekschermpje heb ik het gewoon snel kunnen vinden hoor!
Dank je wel enne.. heb het hele artikel van een zeer vriendelijke lezer van jouw blog mogen ontvangen. Mooi stukje.

Ons gezin en de Stichting zei

Hoi Teunie,

Toevallig vandaag je blog nagekeken op recepten en diegene die aanspraken over geschreven.

Gr Henriëtte

Ron zei

Het is me eindelijk gelukt om me aan te melden. Gr. Ron.

Alexandra zei

Beste Teuni,
wat een ontzettend leuk weblog heb je! Leuk om eens te lezen hoe het er in een gezin met 10 kinderen aan toe gaat! Wat een topprestatie; alleen al iedere dag een warme maaltijd voor 12 personen op tafel zetten! Je hebt een totaal ander leven dan ik, maar ik vind het fascinerend en inspirerend!

Veel plezier & geluk met je gezin!

Groetjes, Alexandra

Petra van Rijn zei

Hallo Teunie,
Van Harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst met je man en kinders.
Onze dochter is ook 2 januari jarig, heb je gelijk de hele fam. bij elkaar om nieuwjaar te wensen, dat vind ik wel handig. Ik doe dan geen gebak, maar oliebollen en wel wat extra hartige hapjes, zoals hartige taart of hartige muffins, ideaal.
Ben wel blij dat alle drukte weer voorbij is. Het gewone ritme houden we denk ik toch langer vol, dat zal jij misschien ook wel zo ervaren. Groeten weer.
Petra

Annika zei

Hoi Teunie,

als je het leuk vindt dan wil ik je wel helpen met de recepten te organiseren.

Groetjes Annika

hoevenaar zei

hoe heette die wonderpan in de telegraaf van herman bode