woensdag 14 april 2010

Leuk!

Wat een leuke manier om van m'n spulletjes af te komen! Ik houd dit er zéker in. Bookcrossing lijkt me ook heel leuk. Ik ga het eens bestuderen en dan ga ik op die manier ook eens wat boeken loslaten. Het zou leuk zijn, als de boeken, die ik nu ga weggeven, hun reisje vervolgen. Maar dat mogen de nieuwe eigenaren zelf beslissen. Wat Franca bedacht had voor het boek No Impact Man, is een leuke manier voor een ander boek, wat ik graag met anderen deel, maar wat ik t.z.t. dan weer wil terug krijgen. Dat komt later nog wel eens. In elk geval heb ik vandaag weer veel nieuwe ideeën opgedaan!

Ik heb net alle gegadigden geturfd. Voor het boek Geld & Gezin waren er 22 geïnteresseerden en voor het boek Rijke pa, arme pa 20. Ik heb alle namen op papiertjes geschreven en per boek in een pot gedaan. Willem heeft de 'winnaars' getrokken. Het boek Geld & Gezin mag naar Sandy en het boek Rijke pa, arme pa naar Irma Jansen. Als jullie je adresgegevens willen doormailen, dan kan ik de verzending in orde maken.

Iedereen heel erg bedankt voor het reageren en voor het meedoen en houdt de logjes "Weggevertjes" maar in de gaten :-).