maandag 20 september 2010

Weggevertjes (weggegeven!)

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om de rommel op te gaan ruimen. De laatste weken heb ik het zo druk gehad met van alles en nog wat, dat ik een beetje uit m'n ritme ben. En hoewel ook deze week heel vol staat met allerlei afspraken, wil ik in elk geval m'n huishouding weer goed op orde krijgen.
Omdat iedereen nog slaapt kan ik boven niet veel beginnen. Daarom ben ik in de huiskamer begonnen. En daar heb ik o.a. de lektuurbak eens geordend. Dat is typisch zo'n klusje wat ik eens in de zoveel tijd doe. Meestal als hij storend vol zit ;-). Ik heb een grote stapel tijdschriften klaarliggen om naar het bejaardenhuis te brengen. Maar om daar ook de kinderbladen neer te leggen, lijkt me niet zo'n goed plan. Daarom heb ik er twee stapeltjes van gemaakt om mogelijk bloglezers er nog blij mee te kunnen maken. Het is een flinke stapel (ruim 30) Kits en een flinke stapel (bijna 40) BimBam. Ophalen in Alblasserdam of DV zaterdagmiddag op de Leesenluisterbeurs in Ede. Natuurlijk wil ik ze ook met alle liefde en plezier opsturen, maar dat kost 6,75. Wie belangstelling heeft kan hier even een berichtje achterlaten.