zaterdag 6 november 2010

Boodschappen

De maandboodschappen zijn weer binnen. Fijn, want ik was aan m'n laatste pak koffie, laatste pak suiker en het laatst pak toiletpapier bezig. Eigenlijk had ik mijn maandboodschappen vorige week moeten laten komen, maar toen dacht er ik te laat aan om ze te bestellen. Ik bestel ze altijd op donderdagavond en dan komen ze zaterdags binnen. Als ik later bestel zijn er bepaalde producten niet op voorraad, omdat de aantallen op m'n lijstje soms groot zijn. Als ik op donderdagavond bestel kan de supermarktmeneer nog het een en ander inkopen en alles in één keer op zaterdag bij me brengen. Hoe dat zit met die maandboodschappen kan je lezen in mijn logje van 3 maart 2010. Ik ben blij dat de buit weer binnen is. Ik was bijna 300 euro kwijt en dit was wat ik kocht:

1 rol vuilniszakken
1 afwasmiddel
1 pedaalemmerzakjes
2 boterhamzakjes
1 bakpapier
2 gele hairgel
30 houdbare halfvolle melk
10 houdbare slagroom
6 chocolademelk
4 basterdsuiker
6 kristalsuiker 1,5 kilo
3 bruine basterdsuiker
1 gele basterdsuiker
1 filterzakjes no. 2
6 pond koffie snelfilter
1 pot honing
8 grote potten pindakaas
12 zakjes hagelslag, puur/melk/zwartwit
4 potten appelstroop
1 pot zeeuwse boerin stroop
6 chocoladepasta, melk/puur/hazelnoot
2 kokosbrood
4 ontbijtkoeken
1 sandwichspread markant
2 vruchtenhagelslag
1 gestampte muisjes
4 chocovlokken
2 kipfilet
2 rookvlees
2 schouderham
2 gebraden gehakt
2 cervelaatworst
1 ring leverworst
1 stuk kookworst
2 doosjes gerookte spekblokjes
6 kilopunten jong belegen kaas
2 parmezaan
1 stukje brie
1 grote doos frikadellen
2 doosjes kroketten
1 grote zak bitterballen
1 doos eieren M
2 potten kwark naturel
9 pakjes roomboter
22 pakjes margarine
12 potten halvarine
1 pot mayonaise
1 emmertje fritessaus
2 slasaus
3 flessen ketchup
1 pot augurken
1 pot zilveruitjes
1 ketjap
1 curry
1 mosterd
3 potten doperwten
2 potten bruine bonen
4 flessen zonnebloemolie
2 pakken zout
6 zakken macaroni
2 pakjes spaghetti
3 blikjes tomatenpuree
4 pakjes gezeefde tomaten
2 blikken ham
3 zakjes rozijnen
2 pakken custard
4 pakken zelfrijzend bakmeel
24 pakken bloem
3 pakken kaakjes
2 pakken lange vingers
2 rol beschuit
2 duo pakken afbakstokbrood
2 brinta
1 havermout
3 roosvicee markant
4 grote verpakkingen toiletpapier
3 kaasknabbels
2 paprikachips
2 naturelchips
2 zakjes pinda's
3 cola
3 sinas
3 drink
2 cassis
2 sinaasappelsap
2 tintelfruit
2 icetea
2 appelsap
4 siroop sinaasappel
1 krat bier
6 zakken snoep, geen zuurtjes
5 repen pure chocolade
4 2-literkannen melk
3 karnemelk
1 yoghurt