vrijdag 8 november 2013

Ik zie sterretjes.... (+update)

...

Oepsie. Ik zie sterretjes! Samen met de 30 sterren die ik voor Ellen moest haken, zijn er nu 170 sterren besteld. Dat zijn heel wat uurtjes haken en ik ben wel zo'n beetje volgeboekt, vrees ik. Als ik op volle toeren haak, doe ik er 5 in een uur.
Ik pas de advertentie in mijn Marktplaatswinkeltje aan om teleurstellingen te voorkomen. Ik ben wel heel blij, hoor. Die rekenmachine gaat er vast komen. Ik heb een pot (fles) met meetlint op het aquarium gezet. Steeds als ik wat verdien (met sterren haken, brood bakken, of wanneer ik iets op marktplaats verkoop) gaat het geld in de rekenmachinepot en wordt er op de meter bijgehouden wat de stand is. Zo is het voor mij overzichtelijk en wordt het bovendien een sportief gebeuren.
Het begin is er :-)

Update:

Sorry, ik ben nu echt helemaal volgeboekt voor de sterren met 230 stuks in bestelling...
Hooguit kan ik je op een 'wachtlijst' zetten, maar voor zover ik het nu kan bekijken gaat het niet meer (ruim) voor kerst lukken om nieuwe bestellingen uit te leveren.