dinsdag 25 februari 2014

Hè, hè.....

En daar reed vanmiddag zo'n bruine bestelwagen de straat in. Joepie!! Daar kwam mijn laptop!! Wat ben ik blij! Hij is prachtig gerepareerd. Dat was het wachten wel waard. En gelukkig ook binnen de garantie. Nu kan ik weer fijn bloggen, normaal e-mailen, recepten opzoeken, het landelijke of plaatselijke nieuws lezen, preken of lezingen beluisteren en nog veel meer :-). Overigens zal daar de komende dagen misschien niet eens zoveel van komen. Ik zit aardig volgeboekt.

Morgen is de tweede broodbakworkshop. Daar ben ik vanavond al de hele avond druk mee geweest. En als de dames morgen ergens na twaalven vertrekken, is mijn gewone werk blijven liggen. Dat moet dan 's middags natuurlijk.

Morgenavond is de jaarvergadering van de Bijenvereniging. Eigenlijk heb ik wel zin om er heen te gaan. Maar ik ben maandagavond al naar de spingroep geweest en 'ze' vinden het hier maar niets als ik 's avonds weg ben. Ik weet dus nog niet wat ik doe.

Donderdagavond moeten Willem en ik samen weg. Al is dat maar even voor een gesprekje op school. Toch breekt zoiets je hele avond.

En dan vrijdagavond de verjaardag van mijn moeder. Tja, dan blijven er weinig rustige thuis-avondjes over, deze week.

Vorige week hebben de basisschool- en v.o.-kinderen vakantie gehad. Deze week heeft Dirk vakantie. Hij heeft zijn dag vandaag besteed ten nut van het gezin. Hij heeft de hele buitenboel met een gehuurde hogedrukreiniger gereinigd. Het gevolg was wel, dat ik vanmiddag om 5 uur nog ramen stond te zemen :-). Maar alles is prachtig opgeknapt. Echt heel fijn!

Hans is deze week in Den Helder. Hij loopt stage bij de marine. Hij moest zijn mobiel inleveren en krijgt die pas vrijdag terug. Raar hoor, om zo niets van hem te horen.

Leendert heeft vrijdag een vrije dag genomen. Waarschijnlijk gaat hij samen met Dirk iets leuks doen. En zo is de week toch ook weer lekker rommelig ;-). Een week waarin alle kinderen gewoon 5 dagen op school zitten? Zo'n week bestaat volgens mij helemaal niet LOL.