vrijdag 19 september 2014

Nieuwe workshops Brood Bakken

In het voorjaar ben ik begonnen met het geven van workshops Brood Bakken. Gewoon simpel bij mij thuis. Het waren steeds heel gezellige morgens met mensen die naar huis gingen met kriebelende vingers om thuis aan de slag te gaan :-).

Regelmatig kreeg ik de vraag of er weer nieuwe workshops  zouden komen. En ja, die komen er! Deze week was de eerste workshop. Dat was een besloten workshop vanwege een zussendag. Maar in oktober en november zijn er verschillende mogelijkheden om bij mij een workshop te komen doen. 





Hoe ziet zo'n workshop eruit?
Inloop vanaf 9.15. We beginnen om half 10. We maken kennis met elkaar onder het genot van koffie/thee en wat lekkers. Daarna gaan we aan de slag. In ongeveer twee uur vertel ik u alles wat u wilde weten over brood bakken. Ik laat veel zien en er is wat te proeven. We bakken verschillende broden/brooddeegprodukten. En natuurlijk neemt u ook wat mee naar huis. De workshop duurt tot 12.00 uur.

Waar?

Bij mij thuis in Alblasserdam. Er kunnen maximaal 9 mensen per keer deelnemen. Zo kan ik op alle individuele vragen ingaan. Adresgegevens vindt u in de bevestiging.

Wanneer?

Zie onderstaande link

Voor wie?

Voor wie zich aanmeldt via onderstaande link. Vol = Vol


Wat zijn de kosten?

De kosten bedragen 15 euro per persoon, kontant te voldoen na afloop van de workshop. Er is dan ook gelegenheid om o.a. broodbakbenodigdheden te kopen.

aanmelden

(loop met de pijltjestoetsen door de kalender. Klik op de datum van uw keuze. Klik vervolgens op het blauwe vakje in de agenda en vul uw gegevens in).