maandag 21 maart 2016

Advertorial

Spelregels
Vooraf even de ´spelregels´ voor wie hier nog maar kort meeleest en zich afvraagt: ¨Een advertorial op deze blog? Hoezo?¨
Aan de linkerkant van m´n blog (en soms bovenaan) draaien banners van adverteerders. Dit zijn speciaal geselecteerde adverteerders, die producten of diensten aanbieden, die passen binnen ¨Eenvoudig Leven¨. Niet zelden ken ik de mensen en/of hun producten of diensten persoonlijk en kan ik uit eigen ervaring ze van harte aanbevelen.
Voor nieuwe adverteerders schrijf ik altijd een advertorial, om ze goed onder de aandacht te brengen. Terugkerende adverteerders vragen soms ook, of ik een advertorial wil schrijven. Bijvoorbeeld om aandacht te vragen voor een nieuw product, een actie, of iets dergelijks.
Omdat niemand zit te wachten op verborgen reclame, geef ik zo´n bericht altijd de titel ´Advertorial´ mee. U kunt dan zelf beslissen, of u verder wilt lezen, of de reclame aan u voorbij laat gaan. Elke maand verschijnt er maximaal één advertorial.

1) Kunstgrasboer


De lente is begonnen!!

Als eerste wil ik een nieuwe adverteerder voorstellen: Kunstgrasboer.nl. Bij Kunstgrasboer kunt u terecht voor gras, dat altijd groener is! Kunstgras dus.

Ik weet nog goed, dat iemand uit mijn familie een paar jaar geleden was verhuisd. Toen ik het huis en de (enorme) tuin ging bekijken, vertelde ze, dat ze kunstgras overwogen. Ik vond dat destijds eerlijk gezegd behoorlijk snobistisch :-). En misschien was het dat in die tijd ook wel. Intussen heb ik in mijn omgeving hier en daar kunstgras zien verschijnen en ben ik mijn vooroordelen kwijtgeraakt.


In het speeltuintje naast ons huis is door de gemeente kunstgras aangelegd onder de speeltoestellen. Dat oogt toch wel heel wat gezelliger dan die ouderwetse, zwarte, rubberen tegels, die eerst altijd gebruikt werden. En het vooroordeel dat kunstgras er vooral heel ´nep´ uit zou zien, ben ik er ook meteen door kwijtgeraakt! Er blijkt kunstgras te zijn, wat nauwelijks van echt te onderscheiden is.


Ook kwam ik kunstgras tegen rondom de bomen in de straat van de school van de kinderen. Toch heerlijk om altijd iets mooi groens in zo´n straat te zien!


Voordelen

Kunstgras heeft veel voordelen. De eerste is toch wel: het hoeft nooit gemaaid te worden :-). Maar er zijn er meer te noemen:
  • het hele jaar een prachtig groen gazon
  • nooit meer kantjes knippen;
  • nooit meer sproeien;
  • nooit meer het gazon bemesten;
  • nooit meer onkruid verwijderen;
  • kleurvast;
  • weinig onderhoud;
  • milieuvriendelijk;
  • lange levensduur (10-15 jaar);
  • kindvriendelijk



Hoe werkt Kunstgrasboer?
Heeft u ook zin (gekregen) in kunstgras voor in uw tuin of op uw balkon? Bekijkt u dan op uw gemakje het aanbod van Kunstgrasboer. U kunt bij Kunstgrasboer stalen opvragen. Die worden u per kerende post toegezonden. Wilt u advies op maat? Ook dat is mogelijk. In hele land zijn dealers van Kunstgrasboer gevestigd en die komen graag en kosteloos een advies en offerte op maat bij u uitbrengen. Uiteraard nemen zij dan ook (royale) stalen mee, zodat u alvast kunt zien, hoe het kunstgras er straks bij u bij zal liggen.

Leggen
Kunstgras kunt u prima zelf leggen. Zéker met het uitgebreide advies van Kunstgrasboer. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om het leggen aan een hovenier over te laten. 





Genieten
Kunstgras is bij Kunstgrasboer uit voorraad leverbaar. De levertijd bedraagt dan ook maximaal 48 uur. Het gras wordt keurig bij u thuisbezorgd, of u nu in Nederland, of in België woont. Stelt u het zich eens voor: al met Pasen kunt u genieten van een prachtige, groene grasmat!

2) Schuifwandgigant

Opgeruimd de zomer tegemoet
De grote schoonmaak, zoals die vroeger gebeurde, is bijna geheel uit het Nederlandse huisvrouwenbestaan verdwenen. Wat niet verdween, zijn de opruim-kriebels in het voorjaar! Die komen tegelijk met het zonnetje en het lengen van de dagen als vanzelf. Iedereen krijgt zomaar zin om het huis fijn op te ruimen. Een royale schuifkastenwand is dan natuurlijk ideaal!

Goed nieuws
Misschien had u al eerder plannen in die richting? Een schuifwand in uw slaapkamer, uw hobbykamer, uw hal, of waar dan ook. Om van alles en nog wat overzichtelijk en uit het zicht achter een mooie schuifwand op te bergen? Dan is er goed nieuws:

Bij Schuifwandgigant kunt u uw schuifwand zelf samenstellen en online bestellen. U krijgt daarbij laagste prijsgarantie en op de wand 10 tot 15 jaar garantie! Schuifwandgigant kent korte en transparante levertijden. Als kers op de taart wordt uw wand gratis thuis bezorgd.

Hoe?
Wilt u weten hoe dat precies in z´n werk gaat, online maatwerk bestellen? Dat leest u allemaal op de Hoe-werkt-het-pagina van Schuifwandgigant. U vindt daar ook een verhelderende instructievideo.

Ziet uw kledingkast er binnenkort zo uit?



Of zo?



En is dit niet een goed idee om uw voorraden op te bergen:



Ik weet niet hoe het u vergaat? Ik word enorm geïnspireerd door dit soort plaatjes! 
Kijk maar eens rond in de webshop van Schuifwandgigant. Vindt u er niet wat u zoekt? Neem dan telefonisch contact op met de Schuifwandgigant. Zij bespreken uw wensen graag met u!


3) Eenvoudiglevenshop

Als laatste wil ik wat schrijven over onze eigen webwinkel: de Eenvoudiglevenshop. In december begonnen wij met het aanbieden van een beperkt assortiment benodigdheden voor het bakken van uw eigen brood. Ook waren er bakmixen in de shop te vinden en inspirerende consuminder-boeken.



Inmiddels zijn we ruim drie maanden verder en is het assortiment wekelijks uitgebreid. We hebben al heel wat mensen enthousiast aan het broodbakken gekregen met ons Basispakket Bak Je Eigen Brood.  In dit pakket vindt u alles wat u nodig hebt voor het bakken van 5 grote, of 7 kleine broden. U krijgt er een uitgebreide foto-handleiding bij.

Daarnaast zijn de in eigen keuken samengestelde Nasikruiden een echte hit. Met het heerlijke nasi-recept wat u bijgeleverd krijgt, lukt het u voortaan ook, om lekkere nasi te maken zonder pakjes en zakjes met enge toevoegingen!



We hebben een groeiend assortiment producten voor persoonlijke verzorging. Bijvoorbeeld Marseillezeep, waarmee u ook eenvoudig zelf was- en/of schoonmaakmiddel kunt maken. 




Of Grandpa Zeep, in allerlei variaties, bijvoorbeeld zwavelzeep tegen acné. Of Aleppo Zeep, binnenkort ook in een variant zonder palmolie. En wat dacht u van onze Naïf babyverzorgingsproducten, zonder schadelijke stoffen?



Houdt u van zelf bakken, zonder al te veel poespas en met een goed resultaat? Dan zijn onze bakmixen echt iets voor u. We hebben er inmiddels tien. Van Amandeltaart tot Tulbandmix.




We zijn dealer van de beroemde Wonderpan

En ik moet hard mijn best doen om de voorraad jam uit eigen keuken op peil te houden.

Kortom: er is volop keuze uit producten waar we zelf steeds opnieuw blij van worden en waar we helemaal achter staan! Ik vind het een sport om uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen. Dat scheelt weer verzendkosten.