donderdag 29 september 2016

´Bak je eigen brood´, deel 2

Inmiddels zijn alle 110 beschikbare plaatsen voor de workshop volgeboekt!

En ik krijg heel veel mailtjes met vragen hierover...
Daarom een logje met informatie voor de mensen, die helaas achter het net visten.

Nieuwsbrief
Wie graag in een volgende ronde kans wil maken op een plaatsje, adviseer ik, om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief van de Eenvoudiglevenshop. Via deze nieuwsbrief laat ik het weten, als er een nieuwe ronde workshops gegeven gaat worden. Bij leven en gezondheid wil ik tussen februari en april/mei 2017 nog weer een volgende serie workshops inplannen.
Uiteraard wordt het ook op deze blog gemeld, als er een nieuwe agenda opgemaakt is. Maar je moet dat berichtje dan maar net op tijd onder ogen krijgen. Voor je het weet, zit alles volgeboekt.
Inschrijven voor de nieuwsbrief kan



Geen reservelijst
Bij de vorige ronde van workshops moest ik ook al veel mensen teleurstellen, omdat alles in no time volgeboekt zat. Ik heb toen de mogelijkheid gegeven om je op een reservelijst te laten zetten. Dit voor als er plaatsjes vrij zouden komen. Die reservelijst bleek niet te werken. Als er mensen afzegden voor de workshop, benaderde ik degene die bovenaan de lijst stond. Soms duurde het een dag voordat ik als reactie kreeg: leuk dat je aan me denkt, maar sorry, ik kan dan niet. Dan ging ik naar het volgende adres. Enzovoorts. Het kostte me zeeën aan tijd. Daarom heb ik besloten om geen reservelijst meer op te stellen.

Toch mogelijk
Toch is het mogelijk om, als je niet op de volgende ronde wil wachten, je in te schrijven op een leeggevallen plaats. Kijk hiervoor regelmatig in de agenda rechts bovenaan deze blog (onder het kopje ´workshop Bak je eigen brood´). Als er plaatsen vrijkomen, kun je dat zien door op een gemarkeerde datum te klikken. In het inschrijfveld zie je het meteen, als er nog plaats (gekomen) is. Als mensen afzeggen is dat vaak vanwege ziekte en op het laatste moment. De meeste kans heb je dus om ´s avonds voor een dag met een workshop even te checken.