vrijdag 26 mei 2017

Lentefair in de boomgaard

Lentefair in de boomgaard
Korte waarder 68
Nieuwerbrug

Morgen ga ik met mijn webshop-spullen naar de lentefair in Nieuwerbrug. Het belooft een hoogzomerse lentefair te worden :-)). Ik heb er heel veel zin in. Dit is zo echt mijn lievelingsweertype en dan ook nog richting de langste dag. Heerlijk!

De lentefair is nieuw voor mij. Ik had dan ook werkelijk geen idee, wat ik allemaal in moest laden. Ik heb maar wat gedaan en mijn auto staat tot de nok toe volgeladen klaar met:

-allerlei kruiden
-heel veel bakmixen
-lamme Teun (huisgemaakte advokaat)
-allerlei jammetjes
-bakaccessoires
-zeep in veel geuren en kleuren


Vandaag heb ik lekkers gebakken om te laten proeven. Dat vind ik zelf altijd het leuke van een fair: proeven, ruiken, kijken en genieten.

De fair van morgen biedt voor elk wat wils. 

Het plekje is zo landelijk als je maar kunt bedenken: in de boomgaard. Wat zal dat fijn zijn, onder de bomen, in het gras! Er zijn allerlei zitjes gemaakt, waar je fijn kunt uitrusten. Met een lekker boerderij-ijsje misschien?

Er is een knuffelhoek, waar kinderen met dieren kunnen knuffelen. 

Er is natuurlijk van alles te koop. Om maar wat te noemen:
-landelijke woonaccessoires
-tassen
-sieraden
-kleding
-handgevilte schapenvachten
-en nog veel meer

En natuurlijk wordt er ook aan de inwendige mens gedacht. 

Nieuwsgierig? Wees welkom! 

Meer info vind je op de facebookpagina: Lentefair in de boomgaard