woensdag 13 november 2013

Een berichtje over de sterretjes

Naar aanleiding van het sterren haken krijg ik veel reacties. Om niet 100 keer hetzelfde te moeten schrijven heb ik hierbij een standaard reactie gemaakt:

* Het patroon van de sterren heb ik gekocht bij haakzaken.blogspot.com.

* Het staat iedereen vrij om ook deze sterren via Marktplaats of anderszins te verkopen.

* De sterren die ik heb verkocht laat ik liever niet door anderen haken. De mensen die mijn sterren kochten zijn (bijna?) allemaal bloglezers en vinden het leuk om echt iets van mijzelf te ontvangen. Bovendien kan ik van een afstand niet zien hoe anderen haken. Zelf heb ik best een vaste hand van handwerken en ben daarin ook behoorlijk precies. Als anderen haken worden er wellicht andere eisen aan het resultaat gegeven en dat zou ik jammer vinden.

* Ik probeer iedereen op tijd de sterren toe te zenden. Ook de mensen die op de wachtlijst staan probeer ik nog op tijd aan sterren te helpen. Zodra de sterren klaar zijn stuur ik een mailtje en zet daarin meteen mijn bankgegevens.

Hartelijke groeten van Teunie