zaterdag 20 juni 2009

Twee dagen verder

Even kort wat van me laten horen. Computeren gaat liggend niet zo gemakkelijk ;-) Ik lig dus nog!! Donderdagmiddag ben ik thuisgekomen. Ik lig op een bed in de kamer. Dat vind ik erg fijn. Nu ben ik er tenminste nog een beetje voor de kinderen. Alleen is het wel frustrerend om niets te kunnen doen. Het gaat nog goed. Alleen vannacht had ik wat harde buiken en toen raakte ik wel een beetje in paniek. Alles vloog me ineens zo aan. Maar nu is alles weer rustig. Ik hoop, dat het zo blijft.

Mijn vader is gisteren ook weer per ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd. Nu vanwege z'n darmen en nieren. Hij is erg ziek. We hebben dit jaar nu zo'n beetje alle ziekenhuizen in de omgeving van binnen gezien met de familie.

Maandag komt er gezinshulp hier. Daar ben ik blij om. Dan is er weer één aanspreekpunt in het huishouden. Dat is wat overzichtelijker voor de kinderen. De afgelopen dagen zijn we met heel veel vrijwilligers en hulp er doorheen gekomen. We worden goed geholpen!