zaterdag 4 juni 2011

Blij maken

Er zijn drie mensen die ik via m'n blog mag gaan blij maken. Eén die de slowcooker krijgt, één die de weckketel uit Ridderkerk krijgt en nog één die vast blij gaat zijn met de weckketel die Marion heeft staan.

De Slowcooker gaat naar Jannie (http://eshetchail.blogspot.com/).
De Weckketel uit Ridderkerk gaat naar Corina (http://www.blogger.com/profile/10919478020769137002).
En de weckketel van Marion is volgens het randomkeuzeprogrammaatje voor Leni.

Jannie, als je me mailt zal ik je in contact brengen met de aanbieder van de Slowcooker.
En Corina en Leni, met jullie is er eigenlijk iets bijzonders. Leni woont namelijk in Ridderkerk en heeft nu de weckketel van Marion (uit Limburg) toegewezen gekregen. Wellicht is het handiger als jullie met elkaar ruilen? Mail me maar, dan breng ik jullie met elkaar en met de aanbieders van de weckketels in contact.

PS Misschien wordt het maandag voordat ik de mailtjes kan afhandelen. Gisteren zijn we aan het einde van de middag nog fijn naar Ouddorp gereden en nu heb ik daarom nog wat werk (was, strijk, bakken) in te halen.