donderdag 17 juni 2010

Blije donderdag



Vandaag kon de vlag hier uit! Dirk heeft z'n VWO-diploma gehaald. Wat zijn we blij! Dirk mailde aan familie en vrienden:

Hallo iedereen,

Bij deze wil ik even laten weten dat ik, na zeven jaar hard blokken, eindelijk geslaagd ben! Volgens mijn mentor met allemaal schitterende zevens!
Daarom is iedereen voor vanavond van harte uitgenodigd om dit te vieren! Ik vier het bij mij thuis.

Ook wil ik iedereen heel erg bedanken voor alles, voor de hulp, begeleiding, etc waarvoor ik heel dankbaar ben. Maar boven alles dank aan God, die hierin al het nodige heeft gegeven.

En dus was er vanavond feest. Ik had er al een voorschotje op genomen door vanmorgen aan het taarten bakken te gaan. Weliswaar met kriebels in mijn buik, want stel je voor, dat hij toch gezakt zou zijn! Ik maakte een appeltaart, een rabarbertaart en een yoghurtaardbeientaart.



Het was zomaar een genoeglijk avondje. Dirk is blij met het kado wat we stiekum voor hem hadden gekocht: een videocamera. Hij vindt het heel leuk om video's te bewerken, maar wij hebben zelf een bijna antieke, analoge camera. Daar begin je niet zoveel mee. Nu kan hij fijn hobbyen.

Wat een heerlijk ontspannen gevoel. Ik merk nu pas hoe gespannen ik er toch onder was!