donderdag 8 juli 2010

Het nuttige en het aangename

Wat was het weer een prachtige zomerdag vandaag! Normaal vind ik het nooit zo leuk als de zomervakantie vroeg valt. Maar dit jaar treffen we het toch wel bijzonder met het heerlijke weer.
Wel is het raar dat ik nu juist in de vakantie het erg druk heb. Ik ben de laatste hand aan mijn boek aan het leggen en daarbij heb ik me echt verkeken op de tijd die daar in gaat zitten.
Toch probeer ik er maar het beste van te maken en vanmiddag heb ik daarom het nuttige met het aangename verenigd. Ik ben met drie kinderen naar de Merwelanden gereden. Dat is een waterplas met een strandje in de Biesbosch bij Dordrecht. De kinderen speelden heerlijk in het water en zelf zat ik met m'n laptoppie onder de parasol hard te werken :-)
Jammer dat er intussen geen kabouters waren die thuis de was en de strijk enzo deden ;-)