maandag 22 november 2010

Nieuwe bestemming

Alle spulletjes uit mijn vorige logje krijgen een nieuwe bestemming. Wat waren er veel reacties! Het leuke vind ik dat die "Weggertjes" altijd van die mooi bij-effecten hebben. Ook deze keer is het weer hartverwarmend. Mensen die het idee van geven willen overnemen. Mensen die spontaan meedoen om zo de kans voor een pop voor Faith te vergroten. Mensen die me vragen, of ze ook via mijn blog iets mogen weggeven. Tja, daar waren we de vorige keer ook aangeland. En heus, het idee van een ruilbeurs vind ik erg aantrekkelijk. Maar voor op korte termijn is dat voor ons niet te realiseren. Maar als je spullen wilt weggeven en in je omgeving niet direct iemand weet die je er blij mee kunt maken, zet dan je spullen gerust bij de advertenties op de consuminderen-startpagina, op gratisaftehalen, op marktplaats of wat dan ook. Meestal ben je je spullen dan snel kwijt.

Maar dan nu de gelukkigen. De meeste aanmeldingen kwamen voor de pop. Er zijn 24 mensen, die graag zo'n pop willen. En ... er zijn TWEE poppen!!! Een lieve lezeres zag dat er zóveel mensen op de pop reageerden, dat zij de bruine baby born pop van haar kindjes aanbood. Da's toch iets om stil van te worden. Maaike heeft daarom twee briefjes uit de poppenpot gehaald. De eerste gelukkige is Mieke. De tweede gelukkige is Elke.

Ook voor de tankini was veel belangstelling. Er waren 13 gegadigden. Maaike trok het briefje van Veerle uit de pot.

Zeven mensen reageerden op het aanbod van de zomerkleertjes. Maaike grabbelde hiervoor het briefje van Gerda uit de pot.

Voor de jas mocht Maaike een briefje trekken uit een stapeltje van zes. De jas mag naar Sabine.

Ook voor de blousjes was er een stapeltje van zes briefjes. We maken er Chantal blij mee.

En als laatste waren er ook nog vier aanmeldingen voor de oude weckspullen. Deze spulletjes mogen naar Ria.

Als bovengenoemde personen me willen mailen op eenvoudigleven@gmail.com dan kan ik alles verder afhandelen. De spulletjes die ik zelf in mijn bezit heb (alles behalve de weckspullen en de twee poppen) kunnen dan direct op de post. Van de andere spullen geef ik het mailadres van de aanbieder door. En dan moet alles goed komen ;-)

Iedereen bedankt voor de fijne reacties. Er komt vast nog wel weer een volgende ronde.

En, o ja, de knuffels gaan via Leni naar Roemenië. Wat fijn dat ook daarover zoveel reacties kwamen!

UPDATE 29-11-2010 Mieke heeft zich nog steeds niet gemeld voor de pop. Daarom hebben Natacha en ik bedacht om de pop naar Henrike op te sturen voor Faith!