donderdag 26 februari 2009

Mededeling

Lieve lezers,

De laatste dagen zijn er naar aanleiding van een anonieme reactie behoorlijk wat emoties losgekomen. Wat heb ik veel lieve en bemoedigende reacties gekregen! Ik ben er warm van. Toch, hoe lief bedoeld allemaal, werd het behoorlijk off topic. Ik heb erover nagedacht, hoe ik weer gewoon verder zou gaan met het schrijven over 'Eenvoudig Leven'. Het werd me ineens duidelijk, hoe ik de draad weer wilde oppakken en het 'uitstapje' wilde afsluiten, toen vanavond besparingsdeskundige Marieke Henselmans belde. Zij vertelde, dat in haar column in het AD van morgen, wordt verwezen naar dit blog. Dat zal mogelijk weer nieuwe lezers aanbrengen. Die lezers verwachten hier iets te vinden over 'eenvoudig leven' en consuminderen. Daarom heb ik alle reacties, die geplaatst werden naar aanleiding van de reactie van Anoniem, verwijderd van mijn blog. Omdat ik de reacties wél erg waardevol vind, heb ik ze opgeslagen in een Worddocument en wellicht zal ik ze later onder een linkje in mijn weblog plaatsen.
Voor nu: we gaan weer met frisse moed verder! Dank jullie wel!