woensdag 16 mei 2012

Voortgang

Ik ontrommel verder en verder.
Tas/zak/doos nummer 23, 24, 25, 26 en 27 staan klaar in de gang.



Allemaal spullen waarvan ik sinds 16 april heb besloten, dat ik ze niet meer nodig heb. Stel je voor! Zevenentwintig tassen/zakken/dozen vol spullen in één maand tijd.
Maar als je nu dacht, dat ik inmiddels wel kleiner kon gaan wonen...? Echt niet! Je zíet zelfs nog niet eens dat er zoveel rommel het huis uit is. Dat is toch eigenlijk om je naar te schamen. Dat je zoveel overbodigs om je heen verzamelt :-(. Maar ik ontrommel vastbesloten verder. Elke week een stuk of vijf, zes van die tassen/zakken/dozen en dan móet het toch wel te merken zijn als de zomervakantie begint. Dat duurt hier nog zeven weken en het moet dus nog tussen de 35 en 42 stuks opleveren. WOW!