woensdag 2 november 2011

Uitslag Weggertjes

Het logje met de Weggertjes heeft deze keer wel een record aan reacties opgeleverd. Vooral de wonderpan was erg in trek. En terecht! Het is zo'n heerlijk ding! Er kan er maar één de gelukkige zijn. Maar de andere geïnteresseerden weten nu in elk geval waar ze voor een wonderpan terecht kunnen.

Het Weggertje van de wonderpan gaat naar Eefje die schreef:

Eefje zei. Hoi Teunie, ik ben ook al een tijdje verlangend naar een wonderpan (aan 't navragen of de één of ander hem ongebruikt in de kast heeft staan), dus ik doe ook graag mee in de race! 28 oktober 2011 11:57

Dan was er het Weggertje van het pakje van Henk. Ik ben blij dat dat nu een nieuwe bestemming krijgt. Zonde om zomaar weg te doen, zoiets. Het pakje gaat naar Marianne die schreef:

Hoi Teunie,

Het lijkt hebberig, maar ik heb wel belang bij 3 weggevertjes,
nl. de wonderpan, de lampen en het setje van Henk.
Meestal laat ik de weggevertjes voorbij gaan, maar nu kan ik het niet laten, zulke mooie dingen die ik goed kan gebruiken...!!!
We wachten vol spanning af. Veel succes met het regelen van alles.

Groetjes Marianne

Er waren twee Ledlampen te vergeven. Twee Weggertjes dus.
Eén gaat naar Godelieve die schreef: Lieve Teunie, Jouw blog volg ik al met veel belangstelling sinds lange tijd. Ik heb diep respect en bewondering voor jou en de manier waarop jij voor je gezin zorgt. Nu mijn man met pensioen is en wij twee ...enz.

De andere mag naar Heidi, die schreef:
Ik ga de spoeling nog dunner maken! Ik houd me aanbevolen voor de wonderpan en de ledlampen.

Tenslotte waren er nog de vrijkaartjes voor het Zuiderzeemuseum en die mogen naar Bea, die schreef: Hoi Teunie ,
Ik wil graag meeloten voor de vrijkaartjes voor het Zuiderzee musseum

Als de winnaars me willen mailen op eenvoudigleven@gmail.com dan kan ik de verzending gaan verzorgen.

PS Natascha, (met kindje in 98-104) wil jij me ook nog even mailen?