zaterdag 28 november 2020

Winterslaap?

 Nee, ik ben niet in winterslaap. Ik ben ook niet ziek. Dit was alleen zo´n week, dat nu werkelijk álles langskwam. En dus schoot m´n blog erbij in.

Het was een week met 

*een workshop ´Bak je eigen brood´






*therapie met Maria in het Sophia Kinderziekenhuis

*het maken van een aflevering voor de kookrubriek van Terdege (nog niet af, maar dat was niet erg, want ze hebben het daar nog superdruk met het winternummer

*een bezoekje aan een handwerkwinkel met mijn vriendin

*drie keer visite in één week

*de laatste wonderpannen van de Pré-orderactie schoonmaken/assembleren/verzendklaar maken




*grote drukte in de webshop, ook al doe ik niet aan Black Friday

*en alles wat ik alweer vergeten ben


Maar je ziet het: het wordt ook vanzelf weer zaterdag en we ronden de werkweek af. Toen ik vanmorgen het kachelruitje poetste en even later het vuurtje lekker snorde, zei Willem: ¨Dit is toch wel het ultieme zaterdag-gevoel.¨ Vind ik ook!