zaterdag 15 mei 2010

Beginnen en stoppen

Ziezo, ik ga stoppen voor deze week met het opruimen in die garage. Er is ook nog ander werk, dat gedaan moet worden. Raar is dat: het is soms moeilijk om ergens aan te beginnen, maar evengoed is het dan weer moeilijk om ermee te stoppen. Ik denk, dat ik zo'n beetje op de helft ben. Wat nu nog moet, zijn vier grote kasten. De rommel, die er nu nog is, zit dus achter deurtjes. Evengoed wil ik die kasten toch echt snel gaan doen. Vorig jaar heb ik zo'n beetje de hele zomer op bed gelegen. Wim heeft toen de garage gedaan. Maar niet die kasten. Hoogtijd dus, dat daar de bezem doorgaat.
Voor dit moment ben ik blij met het resultaat van nu. De planken met weckspullen zijn opgeruimd en eindelijk van kastrandjes voorzien. Mijn grote werktafel heeft een nieuw kleedje (oude dekbedhoes) en de schoenen en jassen hangen klaar voor de nieuwe schoolweek.