donderdag 27 mei 2010

Regelweek

Het is deze week een echte regelweek hier. Fietsen die naar de fietsenmaker moeten, schoenen naar de schoenmaker, pakjes op de post, kadootjesvoorraad aanvullen, veel opruimen, administratie bijwerken, bezoekjes afleggen enzovoorts enzovoorts. Ook was er gisteren een fotosessie met het hele gezin voor een reportage die binnenkort in de Trouw komt. Ik kom nauwelijks aan mijn normale werk toe! Er liggen nog heel wat onbeantwoorde vragen. Sorry daarvoor! Ik probeer er zo snel mogelijk tijd voor te maken. Voor nu ga ik mijn wonden likken :-). We hebben aan het eind van de middag nog weer een flinke partij brandhout opgehaald. Maar bij het uitladen heb ik me aardig bezeerd. Splinters in mijn handen, een schram op mijn been en een vermoeide rug. Ik ga lekker met mijn benen omhoog zitten :-)