vrijdag 14 mei 2010

Voorjaarsschoonmaakkriebels

Toen vanmorgen de zon zo lekker scheen en het eindelijk wat minder koud was kreeg ik spontaan voorjaarsschoonmaakkriebels. Willem had een verplichte vrije dag. Nou, zulke verplichtingen moesten er méér zijn. Wat hebben we samen lekker gewerkt! We hebben de garage schoongemaakt. Typisch zo'n klus, die ik in mijn eentje niet trek. Daar heb ik MANkracht bij nodig ;-). We hebben heel veel troep opgeruimd. Zelfs de til is helemaal leeggemaakt. Alle spullen die erop lagen zijn gesorteerd en alleen wat écht blijven mocht is terug gezet. Ik heb alle schoenenmanden opgeschoond, alle winterjassen definitief opgeruimd, de mutsen/sjaals/wanten uitgezocht, alle kaplaarzen bijeen gezocht en in paren in elkaar gestoken, alle skeelers uitgezocht, alle zandbakspullen en zwemspullen gesorteerd en nagelopen enzovoorts. Er is bij elkaar een kwart aanhangwagen aan rommel uitgekomen. Dat staat nu klaar voor de stort. Maar eerst willen we de schuur nog onder handen nemen. Daar zal vast ook nog wel de nodige troep uit komen.