woensdag 26 september 2018

Advertorial

Spelregels
Vooraf even de ´spelregels´ voor wie hier nog maar kort meeleest en zich afvraagt: ¨Een advertorial op deze blog? Hoezo?¨
Aan de linkerkant van m´n blog (en soms bovenaan) draaien banners van adverteerders. Dit zijn speciaal geselecteerde adverteerders, die producten of diensten aanbieden, die passen binnen ¨Eenvoudig Leven¨. Niet zelden ken ik de mensen en/of hun producten of diensten persoonlijk en kan ik uit eigen ervaring ze van harte aanbevelen.
Voor nieuwe adverteerders schrijf ik altijd een advertorial, om ze goed onder de aandacht te brengen. Terugkerende adverteerders vragen soms ook, of ik een advertorial wil schrijven. Bijvoorbeeld om aandacht te vragen voor een nieuw product, een actie, of iets dergelijks.
Omdat niemand zit te wachten op verborgen reclame, geef ik zo´n bericht altijd de titel ´Advertorial´ mee. U kunt dan zelf beslissen, of u verder wilt lezen, of de reclame aan u voorbij laat gaan. Elke maand verschijnt er maximaal één advertorial.

Vandaag wordt het een kleurige en fleurige advertorial.
Eerst schrijf ik iets over onze nieuw adverteerder: Het Wolhofje en daarna heb ik nog leuk nieuws over De Grebbestee. Lees je mee?

Het Wolhofje
Het is voor het eerst, dat er een wolwinkel op deze blog adverteert. Een warm welkom voor Het Wolhofje!

Martine Bunt van het Wolhofje hoopt via deze blog wat meer bekendheid te krijgen. Nou, dat hoop ik ook! Als ik (online) rondkijk in haar winkel, gaat het bij mij in elk geval hard kriebelen. Al die kleurige wolletjes roepen me om direct m´n haak- of breinaalden erbij te pakken :-).

10 procent korting voor snelle mensen!
Op enkele mooie producten zit deze week 10% promotie-korting. Die haal ik even voor het voetlicht. Eerst is daar Scheepjes Wirl.



Scheepjes Wirl is een prachtig verloop-garen. U heeft slechts 1 bol nodig voor een mooie omslagdoek. Voor het gemak wordt er alvast een patroon bijgeleverd. Minder gemakkelijk: keuze uit maar liefst 23 prachtige kleurcombinaties. Help! Keuzestress!

De keuzestress wordt nog erger, als je een kijkje neemt bij het andere wolletje, waar deze week ook 10% promotie-korting op gegeven wordt: de Scheepjes Colour Crafter. U kunt kiezen uit 89 kleuren!!

Dat waren dan de twee garens, waar deze week korting op geldt. Maar dat is natuurlijk nog lang niet alles, wat Het Wolhofje te bieden heeft. Vooruit dan, nog een kleine keuze:

Ik noem een mooi wintergaren, heel geschikt voor mutsen en sjaals: Katia Merino Aran. Ook weer verkrijgbaar in een hele reeks mooie kleuren. Op naalddikte 4,5 - 5,5 tovert u snel iets warms van de naald met dit kwaliteitsgaren.

En nog iets van Katia: een verloopgaren. Ook weer met een gratis patroon erbij! Katia Borealis. Voor een gebreide colsjaal heeft u van dit garen aan 1 bol genoeg. Haakt u liever? Met 2 bollen heeft u genoeg voor een gehaakte rechte sjaal.


Zit er wat moois voor u bij? Ik heb alvast iets moois gezien en ga mezelf vandaag eens wat kado doen ;-). Martine verwent trouwens graag: ze doet bij iedere bestelling ook nog eens een leuke verrassing!

De Grebbestee
De volgende adverteerder, waar ik iets over schrijf, is De Grebbestee. De Grebbestee adverteert al wat langer op de blog. Misschien heeft u er al weleens rondgekeken. De Grebbestee, in Achterberg (bij Rhenen), verhuurt vier super gezellige vakantiehuisjes en biedt ook Bed&Breakfast aan.



Van de zomer zijn Willem en ik er op een zaterdagmiddag heen gereden, om het allemaal eens met eigen ogen te zien. En ja, in het echt is het nog leuker, dan op de foto´s. Dat komt omdat je dan de sfeer ervaart: heel gezellig!

Zaalverhuur en viltcursussen
Waar Willem en ik ook speciaal voor naar De Grebbestee gingen, was om naar ´de Zaal´ te kijken. Naast de vakantiehuisjes kun je bij Margriet en Rien ook terecht voor het afhuren van een prachtige zaal. Bijvoorbeeld om iets te vieren, of om te vergaderen. De zaal was van de zomer juist klaar. Heel gezellig ingericht en voorzien van een fijne keuken. Informeer eens naar de mogelijkheden, voor deze multi-functionele zaal in het midden van ons land!





Met deze zaal kwam er meteen een prachtige mogelijkheid voor Margriet, om viltcursussen te gaan geven. Daar heb je in de zaal goed de ruimte voor! Vilten is al heel lang een hobby van Margriet, waar ze naast haar drukke gezin de nodige ontspanning in vindt. Als ze eenmaal bezig is met haar wol in alle mooie kleurtjes en er zo iets moois uit haar handen voortkomt, geeft dat enorm veel voldoening en plezier. Dat plezier wil Margriet ook anderen laten ervaren. Haar viltkennis heeft ze niet alleen uit eigen ervaring opgedaan, maar Margriet heeft twee jaar lang een cursus gevolgd. Nu geeft ze haar kennis en ervaring graag door op Viltcursussen in de zaal! Er is voor elk wat wils: kleine projectjes, grotere projecten, voor mensen mèt en zónder viltervaring, ´s avonds of op de dag. Kijk maar eens in de agenda.

Om alvast in de stemming te komen nog wat foto´s van de voorbeelden, die Margriet alvast maakte:





Als dat geen leuke advertorial was! Onnodig te zeggen, dat ik beide adverteerders van harte aanbeveel!