woensdag 5 september 2018

Aardbeienjam

Vorig jaar was ik al in september door mijn jaarvoorraad aardbeienjam heen. Dat lag niet aan de enorme verkoop, maar aan mijn kleine voorraad ;-).

Dit jaar zat ik dus steeds te vlassen op leuke partijtjes aardbeien. Nou, dat heb ik geweten! De groentenboer wist me wel te vinden, als er wat kistjes over waren. Dacht ik, dat het nu zo langzamerhand wel gedaan zou zijn met die aardbeien, kwam er maandag toch nog weer 40 kilo naar me toe. Prachtige, hollandse aardbeien. Niets mee aan de hand. Moesten alleen snel verwerkt worden.


Nou, dat hebben we dan maar gedaan, he. Gisteren kon je tot op 100 meter van ons huis de aardbeienjam ruiken en de wespen vlogen zenuwachtig tegen m´n hordeur.



Ik heb nu echt heeeeeeel veel aardbeienjammetjes op voorraad. En daarom beloofde ik gisteren op FB een actie ermee. Omdat niet iedereen op Facebook zit, deel ik hem hier ook nog maar even. De actie geldt alleen vandaag:



Aardbeien Jam 3 potjes