maandag 27 september 2021

Workshops

Deze week hoop ik weer te beginnen met de workshops. Er zijn nog een paar plaatsjes over voor de snelle beslisser. 

Wil je boeken? Ga dan naar eenvoudigleven.nl, kies ´workshops´ en kijk of er nog een beschikbare datum is.

Alles volgeboekt? Niet getreurd! Ergens rond DV half januari zullen er weer nieuwe datums in de agenda verschijnen. Ook loont het de moeite om regelmatig even te kijken, of er plaatsen beschikbaar zijn gekomen. Mensen komen vaak met z´n tweeën of met z´n drieën naar de workshop. Als iemand dan uitvalt, zegt vaak het hele groepje af.

Ik hoop op een mooi workshopseizoen met zo min mogelijk corona-gedoe. Nu de anderhalve-meter-maatregel is vervallen, mogen er sowieso gelukkig meer dan 7 personen tegelijk komen. Om te beginnen heb ik het aantal deelnemers op 10 gezet. Mogelijk blijkt dat er ook best meer dan 10 tegelijk kunnen komen. In dat geval zal ik het aantal deelnemers vergroten. Voor nu ben ik al blij, dat ik weer aan de slag kan en zie er naar uit om veel mensen te ontmoeten!