maandag 21 mei 2018

Het blogjubileum

Zaterdag was het blogjubileum. Wat hebben we een gezellig dagje gehad! De hele dag door waren er felicitaties en leuke berichtjes op FB, appjes, e-mailtjes. Ik kreeg er een warm en feestelijk gevoel door. Hartelijk dank iedereen!

Het leukste was het gezellig avondje met de kinderen. We hebben herinneringen opgehaald aan de hand van een fotopresentatie. Ik had van alle kinderen de oudste foto op de blog opgezocht. Die waren dus van 10 jaar geleden. En verder had ik foto´s van wat hoogtepunten verzameld, zoals de bruiloften van de kinderen en de geboorte van de kleinkinderen enzo.

Bij de koffie hadden we de heerlijke jubileumslof, die Maria had gebakken. En later op de avond trokken we de fles bier open, die we in januari in het Openluchtmuseum hadden gekocht en die ik zuinig had bewaard ;-). En er was (natuurlijk!) ook Lamme Teun, met slagroom.



Ik werd verwend met chocola en bloemen.


Trijnie had voor deze gelegenheid een prachtig gedicht geschreven en een fles ´bubbels´ in een speciale editie meegebracht. Erg leuk allemaal en heel speciaal om te mogen beleven!


Vandaag hadden we een rustige Tweede Pinksterdag. Eerst zijn we naar de kerk geweest. En vanmiddag waren we gewoon gezellig thuis. Maria en ik zijn vast begonnen om webshop-bestellingen in te pakken, zodat die morgen direct naar het postkantoor kunnen. En aan het eind van de middag schoven we rond de bbq. Gewoon een simpele bbq-maaltijd met dingen, die we in huis hadden.




De hele dag wordt hier met de konijnen gekroeld.



Ook vanavond tijdens het bbq-en. Tja, als je náást het hok zit, in het ook wel erg verleidelijk om zo´n beessie op te pakken :-)