Gisterenmiddag werd ik helemaal vrolijk van drie e-mailtjes in mijn mailbox:
De eerste was van Diergaarde Blijdorp.
Naar aanleiding van het bezoek aan de dierentuin met mijn vader, had ik vorige week een mailtje gestuurd, waarin ik schreef, dat ik erg had moeten zoeken naar een parkeerplaats. Dit omdat de P1 volgens de borden ´vol´ was en de P3, waarnaar werd verwezen, onbereikbaar vanwege een wegopbraak. En omdat ik toch aan het schrijven was, heb ik meteen verteld, dat we het erg jammer vonden, dat de pelikanen niet op de aangegeven tijd waren gevoederd en dat ook de bewegwijzering in de dierentuin hier en daar totaal niet klopt. Ik had dit allemaal op een normale, vriendelijke, manier geschreven en erbij gezet, dat we ondankt die troubels toch erg hadden genoten. Nu kwam er dus een mailtje terug! Net zo vriendelijk van toon! Ze hadden die dag zelf ook ontdekt, dat die borden bij de parkeerplaats stonden. Dat was echter het werk geweest van de Gemeente Rotterdam en ze hadden daar niets aan kunnen doen. Verder was het jammer, dat we die ´vervelende dingen hadden meegemaakt´ en dus krijg ik per post een nieuwe toegangskaart. Goed opgelost! Ik vind dit een goed voorbeeld van klantgericht bezig zijn. Een pluim voor Blijdorp! En we gaan er graag nog een keer heen!
Het tweede e-mailtje was van Marktplaats.
Ik had van de week een mailtje gestuurd, met een suggestie om MP op een bepaalde functie uit te breiden. Het gaat om een uitbreiding waar veel marktplaatsgebruikers wat aan kunnen hebben. Gisterenmiddag kreeg ik een enthousiast mailtje terug. Het was een goede suggestie en hij was doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Als ik nog meer suggesties had, hielden ze zich aanbevolen. En als dank, hadden ze bij wijze van verrassing een aantal advertenties in mijn Marktplaatswinkeltje gratis omhoog geplaatst. Wat leuk!
Het derde e-mailtje kwam van de actie ¨Wie gun jij een keuken?¨
De actie loopt op een eind. Er kan niet meer gestemd worden. Deze week heeft de jury zich over de uitslag gebogen. Hierbij is gekeken naar de 10 genomineerden met de meeste stemmen èn hun verhaal. De jury heeft uit die 10 genomineerden een top 5 samengesteld. En daar zit ik in! Wat leuk! Wat spannend! Aanstaande dinsdag gaat de jury bij de nog 5 overgebleven kandidaten kennismaken en kijken naar de toestand waarin de huidige keuken zich bevindt. Op basis van deze gegevens zal dan uiteindelijk bekeken worden bij wie van de vijf een nieuwe keuken het meest op z´n plaats is. Het gaat dus allemaal heel zorgvuldig. Nou, de jury mag dinsdag komen kijken, hoor :-).
Ik werd in elk geval vrolijk van deze post :-).
En dan vergeet ik nog bijna het leuke whatsappje van Dirk. Hij heeft een leuk moederdagkadootje voor me gespot :-)