zaterdag 18 juli 2009

Bijzonder

Vanmiddag zei Willem, dat hij nog even naar de boer wilde, om fruit te kopen. Want fruit eten is zo belangrijk, nu. Amper was hij uitgesproken, of er stopte een bestelbusje voor de deur. Er stapte een meneer uit, die alvast naar ons zwaaide. Zo van: "Ik heb wat voor jullie." Hij deed z'n busje open en tilde daar een enorme doos uit, met appels erop geprint. Nieuwsgierig ging Willem naar de deur, een paar kinderen in zijn kielzog. Er moest getekend worden voor ontvangst en als afzender stond erop: op verzoek anoniem. Willem maakte de doos open en tilde er een prachtige, grote hengselmand uit, zeer mooi opgemaakt met het heerlijkste fruit. Is dat niet héél bijzonder?

Ik vermoed, dat de anonieme afzender een lezer is van dit blog. Daarom heb ik een paar fotootjes gemaakt van dit bijzondere geschenk. Het is jammer, dat ik geen geuren kan posten. Want dat fruit ruikt me toch lekker!