maandag 27 juli 2009

Knal

Hebben jullie vanmiddag die knal gehoord? Die werd veroorzaakt door het gat, wat ik in de lucht sprong, toen de dokter zei, dat ik naar huis mocht!! De trombosedienst gaat het instellen van de medicijnen nu verder overnemen en zolang ik maar netjes 2 maal daags Fragmin spuit en m'n medicijnen inneem, kan er volgens de hematoloog 'niets' gebeuren.

Ik belde meteen naar Willem en die stond nog geen uur later in het ziekenhuis om me op te halen ;-). Ik heb vanmiddag heerlijk was opgehangen, gevouwen, een beetje gestreken en appelmoes gekookt. Voor vandaag is dat weer even genoeg. De hele week heb ik nog gezinshulp. Alles wat ik zelf doe is dus maar bezigheidstherapie. Zodra ik moe word, kan ik gaan zitten of liggen.

Jan was deze keer de gelukkige voor nieuwe sokken. Het zijn winterse kabelsokken geworden. Henk wilde wel graag mee poseren met Jan: