dinsdag 31 maart 2020

Ontspanning

Vandaag lijkt er wat ontspanning te komen in de web-orderstroom. Het aantal orders was wat meer normaal en er waren ook wat minder paniek-orders. Wat ik paniekorders vind? Nou, bijvoorbeeld iemand die 6 pond gist bestelt. Daar kun je een jaar lang voor een weeshuis brood mee bakken. Dat is net zo krampachtig als wanneer iemand 144 toiletrollen koopt voor een huishouden van 3 personen. Of 80 stuks blikken groenten hamstert.

Ik was blij. Het gaf me de broodnodige ontspanning. Want, eerlijk is eerlijk, als de boog 3 weken strak gespannen staat, ga je dat echt wel voelen!

Ik ga lekker een beetje bijtijds naar bed. Daar ben ik aan toe na een dag hard, maar fijn, werken. Kijk, de labels van de spullen, die vandaag ingepakt moesten worden, hingen al klaar.


Vandaag pakte ik samen met Maria in. En Maaike heeft vanavond nog een poosje kruiden zitten inpakken.

Intussen reden Willem en ik naar de molen, om vast een deel van de bestelling op te halen. Morgenochtend hoop ik de rest te gaan halen.

De avond was mooi. Aan de overkant van het water voor ons huis zijn vandaag schapen met lammetjes gekomen. Ze mekkerden en blaatten in de avondschemering.




Bij de molen was het op een andere manier ook heel mooi:


Ik ga toegeven aan mijn vermoeidheid en heerlijk vroeg slapen. Gaaaaaaap.