zaterdag 7 maart 2020

De week in vogelvlucht

Vorige week zaterdag had ik nog heel veel pijn aan mijn arm en schouder. Zaterdag- op zondagnacht lag ik nog wakker van de pijn. Maar zondag is de pijn helemaal weggetrokken. Zo plotseling als het gekomen was, ging het ook weer weg! Wat een opluchting!!

Ik heb de scha vervolgens weer driedubbel ingehaald, want op de één of andere manier was het gewoon een overvolle week.

Even in vogelvlucht, hap snap:

Met Maria naar het Sophia Kinderziekenhuis voor de wekelijkse therapie geweest. En verder ook nog een keer met haar op controle bij de huisarts en wezen bloed prikken in het Albert Schweitzerziekenhuis in Sliedrecht.

Ik was te gast bij het mama-café in Alphen aan de Rijn, waar ik vertelde over eenvoudig leven - afval verminderen. Ook de aanschuivende wijkagenten waren daar wel in geïnteresseerd ;-).




Het was weer tijd voor een bijdrage aan de culinaire rubriek van Terdege.



Er was een trouwdienst in onze gemeente.

Het was enorm druk in de webshop. De lege schappen moesten ook weer aangevuld worden. Dat was toch wel dik anderhalf uur werk met z´n tweeën!



Willem en ik deden in de turbostand aankopen bij Ikea voor de workshopzolder.



Er werd tot vrijdagavond kwart over 11 aan de workshopzolder geklust,



omdat ik vandaag een besloten workshop met 6 dames had afgesproken en die toch wel heel erg graag daar op zolder wilde doen. En dat is zowaar nog gelukt ook! Wat voelde dat super feestelijk vandaag!




We wandelden vanmiddag ter ontspanning naar het dorp heen-en-weer en vervolgens zaten we weer ouderwets met 14 man aan tafel voor de zaterdagse frieten.



Zojuist heb ik nog een last minute logeerbed opgemaakt. Het wachten is nog op de meisjes, die nog niet thuis zijn en dan hebben we morgen fijn de Rustdag.

Wat een verschil met vorige week!