vrijdag 18 juni 2021

Waar hebben we het helemaal over

Op deze warme, klamme, zomerdag deed ik een wárm inhaalslagje. Eéntje in de categorie van: ¨Waar hebben we het helemaal over.¨ Het was een klusje van een kwartiertje en je vraagt je serieus af, waarom je dat zó lang uitgesteld hebt.

Wat het inhaalslagje was? Een klein randje festonneren van de deken, die ik gehaakt heb. Het ging om een randje van misschien 50 centimeter en dat was alles om het dekentje helemaal áf te krijgen.


Toch een heerlijk idee, dat het nu gedaan is.




Muck komt ook even keuren :-)



Verder ben ik blij, dat we hier geen windhozen of grote hagelstenen hebben gehad, zoals op veel andere plaatsen wèl het geval was. Er was hier alleen een klap onweer en een flinke onweersbui. De bloemenpunt stond blank en het water is nog steeds niet helemaal weggezakt. Maar dat mag verder geen naam hebben. 

Morgenvroeg wil ik de tuin even goed op schade nakijken. En de slakken verwijderen, die met dat vocht meteen en masse te voorschijn komen. Was ik gisteren nog blij met m´n 10 andijvieplanten, vandaag waren het er ineens nog maar 9. Dat. Maar goed. Dat hoort er bij ;-)